Zapisal izmisljeni | 27.04.2011 - 22:42 - Kategorije: sezona 2010-11

Na vrsto je prišel še tretji El Clasico znotraj treh tednov, tokrat v najmočnejšem nogometnem klubskem tekmovanju, kjer sta Real in Barcelona odigrala prvo srečanje polfinalnega obračuna Lige prvakov.

cl

Domača ekipa oz. Real je šel v srečanje kot nekakšen blagi favorit, pa naj se to sliši še tako nenavadno, saj je bila le nekaj tednov nazaj Barcelona svetlobna leta oddaljena od konkurence oz. boljša, nekateri pa so jo etikirali kot najboljše nogometno moštvo vseh časev. A v zadnjih dveh medsebojnih srečanjih jo je predvsem Realov strateg Mourinho uspel ukrotiti, v katerega so v tem trenutku uprte vse oči, ali mu bo tako kot lani z Interom, spet uspelo izločiti dejansko najboljšo ekipo na svetu. Generalko je Real opravil na gostovanju pri Valenciji, katero je z rezervnim moštvom ponižal s 3-6 in več kot očitno je v kakšnem stanju duha so pričakali ta dvoboj.

Na drugi strani je Barcelona ostala skromna in ponižna, le njihovemu trenerju Guardioli je prekipelo konstantno provociranje Mourinha in tudi po tem sodeč je bilo jasno v kakšnem nervoznem stanju so katalonci pričakali to srečanje. Za dodatne skrbi je poskrbela poškodba Inieste, katero je utrpel v zadnjem obračunu španskega prvenstva, kjer je po mnenju večine Barcelona že premagala Reala in nekako se strinjam, da je Barca že uspela obraniti naslov državnega prvaka. Ob izjemnemu Iniesti, katerega odsotnost je največji handicap katalonskega moštva, so bili pri Barceloni prikrajšani še za usluge Abidala, Maxwella, Krkića in Gabriela Milita, ki pa je bil na rezervni klopi.

V moštvu domačih je bil poškodovan samo Khedira, medtem ko Carvalho ni smel nastopiti zaradi kazni kartonov in tudi tu je bila tehtnica nagnjena na stran madridistov. Ti so Barcelono v dveh medsebojnih polfinalnih obračunih Lige prvakov in predhodnic tega tekmovanja, obakrat izločili in obakrat kasneje osvojili tekmovanje oz. postali prvaki, 1960 in 2002. Kar se tiče vseh medsebojnih obračunov je tudi tu mala prednost na strani Reala, ki je do sedaj zbral 86 zmag, Barcelona 82, medtem ko sta se ekipi z neodločenim rezultatom razšli 43-krat.Dve najučinkovitejši ekipi letošnje Lige prvakov, v kateri sta sta zabili po 24 golov, sta imeli pred srečanjem še nekaj adutov. Real v tej sezoni na domačem Santiago Bernabeu stadionu še ni prejel še niti enega gola, celo na dosedanjih osmih od desetih je uspel ohraniti svojo mrežo nedotaknjeno, kar je vsekakor še en Mourinhov podpis, s čimer je Real izboljšal svoj prejšnji rekord iz sezon 1997/98 in 2001/02, ko gola ni prejel na sedmih tekmah in v teh o obeh omenjenih sezonah je nato tudi postal evropski klubski prvak. Na drug i strani je Lionel Messi najboljši strijelac letošnje Lige prvakov z devetimi zadetki, skupaj pa je v tej sezoni dosegel že neverjetnih 50 golov.

Samo srečanje se je odvijalo po pričakovanjih večine, Real je bil v občutno podrejenem položaju, Barcelona pa je igrala svoj tika-taka nogomet, vendar razen strela Ville v 11. minuti, ko je za nekaj centimetrov zgrešil vrata domačih in pa poskusa Xavija v 25. minuti, ko je Casillas še enkrat več, podobno kot v finalu pokalnega tekmovanja, rešil svoje moštvo. Real je bil previden, s posamičnimi poskusi hitrih nasprotnih napadov, samostojnimi akcijami in dolgimi podajami, vse skupaj pa ni prineslo prave nevarnosti za katalonsko ekipo. Le Cristiano Ronaldo je v samem finišu prvega polčasa ogrel dlani gostujočega golmana, kot pravimo, a Valdes je le nekako uspel odbiti. Ob odhodu v slačilnice se je nervoza, ki je trajala skozi celotno srečanje, razvnela, sledilo je malo petelinčkanja o katerem bo verjetno še dosti govora, izključen pa naj bi bil gostujoči rezervni golman Pinto. Drugi polčas so zaznamovali kartoni, najprej je rumenega v 53. minuti prejel Ramos, kar je pomenilo, da zaradi kazni kartonov na povratnem ne bo mogel nastopiti, v 61. minuti srečanja pa je direktni rdeči karton in izključitev prejel Pepe in Real je spet ostal številčno oslabljen. Domači strateg Mourinho je bil zaradi neprimerne reakcije prav tako izključen in samo mislimo si lahko kaj vse bo imel za povedati, za sodnika Starka, ki mu je v letošnji Ligi prvakov življenje grenil že v Lyonu, pa o vsem okoli sojenja na kar je opozarjal že pred srečanjem, konkretno, da njegova moštva proti Barceloni redno ostajajo številčno oslabljena, da je Guardiola vplival na izbor sodnika oz. nemca namesto portugalca itd. Po mojem skromnem mnenju je bil prekršek Mascherana nad Pepejem veliko bolj za rdečega, a to tem mogoče kaj več, drugič.Da se vrnem na tekmo, Barcelona je izkoristila številčno premoč in v 77. minuti je po desni, Marcelu ušel rezervist Afellay, ki je podal v sredino, pred gol, kjer je Lionel Messi ušel Ramosu in zadel za 0-1. Real je izgledal nebogljeno in Barcelona jih je dotolkla v 87. minuti oz. je to storil Lionel Messi, kateremu je nekje na sredini žogo prepustil Redro, mali argentinec pa je v slalomu skozi srce obrambne vrste domačih, nanizal igralce v belem in zadel za, brž ko ne, neulovljivih 0-2. Enajsti zadetek v enajstem srečanju letošnje Lige prvakov za genialnega argentinca, ki je podira vse pred seboj. Tudi Real.

  • Share/Bookmark
 

Zapis je bil objavljen 27.04.2011 ob 22:42 in je shranjen pod sezona 2010-11. Komentarjem lahko sledite z RSS 2.0 virom. Lahko komentirate, ali pustite trackback s svoje strani.

« || »

24 komentarjev

  1. 28.04.2011 @ 11:30

    ka še dodat? v ozadju je nekej velikega in umazanega! vleče se od polfinala z chelsea! od takrat vsako leto ekipa proti kateri igra farcelona najebe! tk je, pa priznate al ne! ka pa drvarja mašerano pa alveš? pa tut pique ni nedolžn! na začetku tekme je sudja kapetanoma pokazu fair play na rokavu, KA PA FAIR TRIAL?!

    Zapisal ika
  2. 28.04.2011 @ 12:58

    ne ga s…barca edina igra nogomet ,real ni naredo akcije za 90 minut ne pa krivit sodnika

    Zapisal dabra
  3. 28.04.2011 @ 12:58

    tole je že bolj komentar na komentar. A gre res za neko ozadje? Mogoče pa je le bolj za to, s katere perspektive človek gleda (kot navijač Reala ali Barce). Hm, če pa pomislim – v ozadju je denar.

    Zapisal Špelca
  4. 28.04.2011 @ 13:04

    dabra, saj real tudi igra nogomet, je pa res, da se zaradi Mourinha in njegove taktike (blazno rad spravi svoj tim v bunker, kar mu znova in znova očitajo, da to ni več nogomet) in cilja ZMAGATI, ne zgolj igrati nogomet in poskusiti zmagati, pojavi to, da gledamo boj za zmago, ne na nogometa, ki bi ga dve ekipi igrali zaradi užitka igranja nogometa. To ni četrta liga neke XY države, ampak champions league, kjer se govori o zmagah in denarju. In akterji to dobro vedo, navijači pa včasih pozabimo.

    Zapisal Špelca
  5. 28.04.2011 @ 16:46

    a ni Messiju za drugi gol podal Busquets? Pedro je odšel z igrišča v 2. polčasu in namesto njega je vstopil Afelaj , IIRC…

    Zapisal Tilen
  6. 28.04.2011 @ 20:28

    Dajte ludje božji,a sploh gledate nogomet.To,kar igra Moriunho je antipropaganda nogometa.Je velik lapež,ki ima pol nogometnega sveta za norca.Samo spomnite se kako je prišel lani v finale z Interjem.Od 4 polčasov jih je Barca dobila tri,Pri rezultatu 1>0 za Barso pa sodnik ni dosodil očitne enajtmetovke.Seveda se takrat Mourinho ni nič skliceval na sodnike.Zadnji čas je,da mu kdo stopi na prste.Sicer pa je Barsa že nekajkrat dokazala,da je najboljše moštvo vseh časov,saj igra fantastično zadnja tri leta.Pa še nekaj.Na včerajšnji tekmi sem naštel pri Barsi 7 nogometašev,ki so prišli v prvo moštvo iz mladega pogona,če bi igral Inesta bi jih bilo 8,Pri Realu pa je to bil samo eden in to golman Casillas in tudi to pove vse.Glupi trener ima seveda tudi glupega predsednika,kateri bo sedaj šel verjetno zopet v nove nakupe in matanja denarja vstran,saj mu ni jasno,da lahko z dobrimi domačimi igralci narediš naprimerno več.Šeen dokaz več,da tisti,ki ima denar,še ni nujno pameten in to sta Mourinho in Perez nedvomno dokazala

    Zapisal branko
  7. 28.04.2011 @ 23:35

    ika; dejansko je sodnik uničil tekmo. v prvem polčasu je zavzel preblag kriterij, saj bi moral kar nekaj potez na obeh straneh skartonirati, s tem pa uveljaviti svojo avtoriteto, ne pa da so se lahko tolkli in valjali kot jim je pasalo. Real je bil pregrob, Barcelona pa preteatralna sve skuap je privedlo do prevelike napetosti v kateri se je sodnik preprosto izgubil. Pepe, znan kot čvrst in celo grob igralec je postal žrtev tega pritiska. Prekršek je bil, za rumen karton definitivno, za rdečega pa po mojem mnenju že ne. Dani Alves je vse skupaj tudi odigral, kot da je ustreljen v kakem akcijskem filmu, barcelonini igralci so spet obkrožili izgubljenega sodnika in ta je zadevo rešil z rdečim kartonom.

    Se strinjam z opazko, da ima Barcelona že nekaj let očitno sodniško naklonjenost, nekajkrat sem v zapisih že omenjal tisto v španskem prvenstvu, ki povprečnim gledalcem sploh ni znana, medtem ko so napake zadnjih nekaj sezon iz Lige prvakov večini še vedno v spominu …..

    Zapisal izmisljeni
  8. 28.04.2011 @ 23:48

    dabra; ne glede na to, kdo igra boljši nogomet, bi morali biti sodniki objektivni/pošteni. Mascerano je, po mojem mnenju, naredil hujši prekršek nad Pepejem kot Pepe nad Alvesom, ki je tako kot večina katalonske ekipe stalno prigovarjal sodniku, prav tako pa je nekajkrat dobro pokosil Di Mario. Pedro je imel kup igralskih vložkov zvijanja od kvazi-bolečin ter prijemov za obraz, ko se ga je kdo samo malo dotaknil, skratka pomehkužena Barcelona oz. dejanja njenih igralcev, so me je veliko bolj jezila kot grobosti/prekrški Reala.

    Zapisal izmisljeni
  9. 28.04.2011 @ 23:57

    Špelca, vsaka stvar ima ozadje in tudi nogomet ne more biti izjema. Denar je že zdavnaj pokvaril to igro, samo nekateri še ne priznavajo tega, drugi se nočejo sprijaznit s tem, le malokdo pa je še naiven in verjame, da je vse skupaj le igra.

    Barcelona se skriva za svojo igro, Real oz. Mourniho pa za rezultati. Eno brez drugega ne gre. Imeti igro brez rezultata oz. rezultat brez igre, pa naj obračaš kakor hočeš prideš do tega, da ti dve komponenti ne moreta ena brez druge, le razmerja so drugačna.

    Zapisal izmisljeni
  10. 29.04.2011 @ 00:10

    Tilen, se opravičujem, na žalost si nisem ogledal posnetkov, da bi videl podrobnosti. Po koncu tekme sem zelo kmalu ugasnil TV, pritisnil objavi in odšel pod tuš. Nekoliko zaradi razočaranja nad vsem skupaj, še največ pa zaradi tistega (vstavi po potrebi) Jermaniša, ki si upa ocenjevati/kritizirati vse povprek, še največ pa Ronalda. Pa kaj ni jasno temu tipu, ki se še obleči ne zna, saj je očitno še nekje v osemdestih, ko so kraljevale tiste kričeče srajce in zeleni, vijolični in ne vem kakšni vse sakoji. Toliko neumnosti v tako kratkem času pa še ne, Abidal je najprej Albiol, nato pa samo črnec, Ronaldo bi moral po njegovem podati pred gol, med tri nasprotne igralce itd.

    A res ni primernejšega športnega gosta od tega Jermaniša?

    Zapisal izmisljeni
  11. 29.04.2011 @ 00:42

    Branko, osredotočili smo se na konkretno tekmo in sodniški kriterij, ki je bil po mnenju nekaterih, odločno na strani Barcelone. Enako kot pri komentarju št. 8, ne glede na to kako kdo igra, si zasluži pošteno sojenje. Ne razumem zakaj bi moralo imeti moštvo, ki igra lepše/atraktivnejše še sodniško podporo oz. zakaj bi moralo biti moštvo, ki se brani, oškodovano. Takšno razmišljanje nima smisla. V kolikor si navdušen nad slogom in ocenjevanjem tega, priporočam skoke in umetnostno drsanje, nogomet pa je igra kjer se pomnijo rezultat i in lovorike. A misliš, da hoče Febregas iz Arsenala v Barcelono zaradi igralnega sloga ali zaradi rezultatov?

    Čemu deliti neko tekmo na četrtinke, osminke, šesnajstinke, v celoti gledano je bil lani Inter uspešnejši in zaradi tega je izločil Barcelono. Se bo treba sprijaznit s tem.

    Kar se tiče mladinskega pogona pa je stvar nekoliko drugačna kot se jo nekateri trudijo predstaviti. Tudi sam sem že pred časom v eni od objav zapisal, da je kar nekaj nogometašev v Barceloni, v prvo ekipo prispelo iz mladinskega pogona, vendar pa je treba stvar pogledati še globje, se vprašati kako so prispeli tja. Namreč, tudi Barcelona, podobno kot Arsenal, Ajax in še kakšna druga ekipa, ima zelo dobro razvito skavtsko službo, ki išče mlade talente po celem svetu in jih kupuje/uvaža v svoje mladinsko moštvo. Ne vidim prevelike razlike med nakupom 16. letnega ali 26. letnega nogometaša, kot primer sta lahko Pedro in Busquets, pa se pozanimaj za njuni zgodbi oz. poti, nogometna razvoja. Dejansko si samo slepo verjel nekaterim posplošenim časopisnim člankom, brez da bi preveril dejstva, sedaj pa bi rad povprečne nogometne navdušence impresioniral s podatkom ,da si naštel 8 nogometašev iz lastnega pogona. Pravljica za otroke.

    Kdo je glup zdaj?

    Zapisal izmisljeni
  12. 29.04.2011 @ 10:17

    Živ, izmišljeni. Samo to sem ti prišla povedat…Barcelone/po novem je Refcelona – več kot le simuliranje/ ne maram več. /kolk in zakaj so mi bili pri srcu, pa veš. to zdaj pa…šla bi tja in jih skloftala/

    Uefa pa preiskuje oba kluba…6. maja je zaslišanje.

    Fajn mi bod.

    Zapisal nish
  13. 29.04.2011 @ 15:03

    Zapisal izmisljeni (predzadnji komentar) – Očitno si realovec,saj s tem sestavkom negiraš samega sebe.Kdo pa je Realu kriv,da nima urejene skavtske službe.Spomni se par let nazaj in če veš vse trenere pri realu zadnjih pet let,ti plačam pivo(ampak iz glave).Zadnji trener pri Realu,ki je bil res vreden svojega imena je bil Del Bosqe,pa še tega so nagnali,ker se ni strijal s politiko kluba(beri kupovanje igralcev).Nočem nobenega impresionirat najmanj pa tebe,ki pač imaš neko svojo teorijo,ki pa nažalost ne pije vode.Sojenje tekme pa je bilo še pod kriterijem,saj bi moral isključiti še Marcela in Adebajorja,se pa strinjam,da bi tudi kdo od Barce moral dobiti karton(Pedro,)Če pa ne vidiš razlike med nakupom 16 letnika in pa 26 letnika,potem pa sploh škoda,da gledaš nogomet.Razlika je namreč ta ,da še 16 letnika moraš pripeljati do gotovega igralca (lahko ti uspe ali pa ne)26 letnik pa je več ali manj že gotov igralec.Jaz sem se sprijaqzil z lanskim uzpadom Barce,ampak tebe očitno tišči nekje druge.Kar se pa tiče umetnostnega drsanja in pa vtisa,ki ga Barsa napravi na igrišču,pa si malo poglej statistiko igre,pa upam,da bo ti vse jasno.Če pa bi rad imel igro v kateri ni vpliva sodnika,se igraj ČLOVEK NE JEZI SE.Aja pa še to Drugič se vsaj predstavi z imenim ne pa ,da se skrivaš za nekakšnim psevdonimom.Palep pozdrav in brez zamere BRANKO

    Zapisal branko
  14. 29.04.2011 @ 18:10

    nish; lepo da si se oglasila. Kar nekaj je takšnih, ki so bili razočarani nad dogajanjem, torej grobostjo Reala in teatralnostjo Barcelone

    pozzz

    Zapisal izmisljeni
  15. 29.04.2011 @ 18:44

    Branko; najprej lep pozdrav tudi tebi. Ob ponovnem branju svojega komentarja sem ugotovil, da sem šel mogoče malce predaleč oz. preoštro, a verjetno je bila to reakcija na tisti del o glupih, teh in onih. Bom poskušal biti objektivnejši.

    Stvar je taka, da Messija in podobnih virtuozov ne moreš narediti, takšen igralec se enostavno rodi in potrebno ga je samo pravilno usmeriti, kar Barcelona definitivno počne zelo dobro. Pri tem je zmotno misliti, da Rela nima kvalitetne skavtske službe oz. mladinskega pogona, saj so tudi iz njihovih vrst prišli odlični nogometaši, ki pa zaradi nepotrpežljivost kluba/njegovih trenerjev s temi, v matičnem klubu niso mogli uspeti in so mnogi med njimi svojo nogometno srečo poiskali drugje.

    Jasno, da neke razlike so pri nakupu 16 in 26-letnega igralca, a takšne spet ne. Tudi pri 26-letnem igralcu je marsikaj potrebno storiti, v fizičnem in mentalnem delu, da se lahko vklopi v novo sredino in tudi pri njem je tveganje, da uspe ali ne, lep primer je Kaka, fenomenalni igralec, ki je v Realu, dobesedno potonil.

    Glede trenerjev je tako, da se jih pomni po rezultatih in dvomim, da bi Guardiola obstal v debitantski sezoni, ne glede na vse kvalitete, če ne bi bilo rezultata. Realovi trenerji na drugi strani jih niso imeli, rezultatov namreč in zato so se menjavali oz. jih je menjavalo vodstvo kluba. Ob izboru Mourinha se je vedelo kaj prinaša s seboj; precej negledljiv nogomet ob kopici taktike in kontroverze, predvsem pa rezultate, ki so že vidni oz. je viden napredek, kar je treba priznati ne glede na pripadnost.

    Kar se tiče same pripadnosti, nisem realovec, a v tem obračunu/obračunih sem bil na strani Reala, kar nisem nikoli skrival, celo oznanil sem v prejšnji objavi, ki je napovedovala polfinalni obračun. Piva, po pravici povedano, nisem osvojil, ker sem nekje vmes pozabil Schusterja, ostalo pa mi je kar šlo, še Camacha sem notri vštel, ko je postal trener pa odstopil še pred pričetkom prvenstva, če se mogoče spomniš te zmede. Dejansko sem navijač Manchester Uniteda in zaenkrat, k sreči, nimamo težav s trenerskim mestom.

    In še bistvo, ki sva ga nekoliko zgrešila, nisem bentil čez igro Barcelone, temveč čez njihovo teatralnost in provokacije, ki so privedle do sodniških napak, kar je danes že bolj jasno, predvsem po zaslugi sodobne tehnologije.

    Pepe je igral s podplatom in si je zaslužil rumen karton, Alvesa pa se je dotaknil le minimalno in njegovo teatralno zvijanje je simuliranje, ki bi ga UEFA morala kaznovati naknadno, s tem pa preprečiti podobne sramotne scene v prihodnosti. Podobno velja za Pedra in Busquetsa oz. vse ki so grešili, s prekrški, nešportnim vedenjem, simuliranjem in podobnim, ne glede na to ali so iz Reala ali Barcelone.

    klik TUKAJ

    Torej, idealen trenutek za drastične poteze v poduk vsem v prihodnosti.

    Za konec še nekaj o imenu. Blogi dopuščajo tudi takšno vrsto objavljanja in moja odločitev je pač takšna da objavljam kot Izmišljeni. Verjetno bom nekoč v eni od objav pojasnil vse skupaj, a zaenkrat menim, da je dovolj povedati, da je moja odločitev, na žalost nekaterih, takšna kot je. Navsezadnje beseda Branko pove toliko kot Izmišljeni in ne vidim smisla zdaj še navajati rojstnih podatkov, naslova, sorodnikov in podobnih reči, če grem lahko spet nekoliko v skrajnost.

    Lep pozdrav tudi tebi, Branko

    Zapisal izmisljeni
  16. 30.04.2011 @ 08:41

    sam se ne bi spuščal v to ali so vse te izključitve, ki v zadnjih letih grejo na roko barceloni v LP, upravičene ali ne, ampak dejstvo ostaja, da je zelo mogoče, da barcelona brez te “pomoči” ne bi dosegala rezultatov, ki jih dosega. samo primer tekme z arsenalom v letošnji LP. verjamem, da bi se arsenal z 11 igralci povsem lahko ubranil in obdržal za njih ugoden izid 1:1. oba ostala gola so dobili po izključitvi. isto je bilo z realom. kar meni pač da misliti. seveda je barcelona odlično moštvo, ampak očitno obstajajo tudi recepti, kako jo kljub vsemu premagati, pa tudi če temu potem nekdo reče, da se s tem ubija nogomet. ampak očitno se te strategije povsem podrejo, če moštvo ostane z igralcem manj. in to na njihove zmage pač, vsaj meni osebno, meče neko čudno luč, ne glede na to ali so te izključitve upravičene ali ne. naj pač zmaga v nekem enakovrednem boju, tako da kot sem nekje zapisal bi prav rad videl, kako bi se barcelona obnesla, če samo igrala z igralcem manj.

    glede prekrška pepe-ja pa je po počasnem posnetku očitno, da se alvesa sploh dotaknil ni in če alves zadeve ne bi odigral kot jo je, ampak bi po moško igral naprej, sodnik v tej situaciji sploh ne bi imel za kaj piskati, ker se mu verjetno ne bi zdelo nič sporno. in ravno to je tisto, kar ubija nogomet. take simulacije, posledično napačne sodnikove odločitve in pa predvsem to, da UEFA na te stvari sploh ne reagira. to je smrt za nogomet, ne pa nek mourinhov bunker. mourinhov bunker ni goljufanje. simuliranje in napačne sodnikove odločitve pa to so.

    Zapisal mnd
  17. 30.04.2011 @ 12:15

    Pokvarjena igra v ozadju. Celo španska televizija na strani reaala je spravila v en zmontiran posnetek, kjer dokazujejo, da se pepe ni niti dotaknil albvesa ob rdečem kartonu, kar pa ni res.

    In zdaj imamo na netu posnetke, kjer ni kontakta(montaža) in prave posnetke, kjer se vidi pepejev podplat “v nogi” alvesa. Nizki udarci madrižanov, ki ne prenesejo poraza. Sramota.

    Zapisal David
  18. 30.04.2011 @ 12:17

    p.s.

    sicer pa, pravila so jasna. Groba igra in hudi prekrški MORAJO biti sankcionirani, če ne bomo kmalu imeli mesarijo na igriščih. In kam to pelje?

    Zapisal David
  19. 30.04.2011 @ 13:28

    @david,

    lepo te prosim. španska tv, torej neka uradna, resna institucija naj bi tu posnetke potvarjala, potem pa naj bi se na youtub-u znašli kao originali? kako je pa s kredibilnostjo vira teh “originalov”, kdo je to objavil? ne bit naiven. po moje je resnica ravno obratna. ampak da smo si na jasnem, štart pepeja je bil zagotovo za rumen karton, tudi če ga sploh ni zadel, simulacija alvesa pa ravno tako. bi dodal pa tudi to, da glede na to, da je alves s to simulacijo dejansko izsilil rdeč karton in s tem praktično tudi odločil tekmo, bi morala UEFA nujno ukrepati in njegovo simulacijo najostreje sankcionirat. ker tudi sodnik se pri odločitvah odloča tudi na podlagi tega, kako nekdo pač pade itd. ker tako kot se je alves vrgel je zagotovo zgledalo tako, kot da bi ga podrl vlak. ker če lahko naknadno sankcionirajo razne udarce itd. bi lahko tudi simulacije. dejansko pa mu ta “hud” udarec še najmanjše modrice ni pustil. ker se na posnetku lepo vidi, da je pepe udaril po žogi, katero je alves imel na nogi, ko je alves začutil ta udarec po žogi se je pa preprosto vrgel v zrak, noga pepeja pa je šla bolj kot ne mimo njegove noge. kvečjemu ga je morda malo oplazila, zagotovo pa ga zaradi tega ni vrgo tako, ko se je pač vrgel sam in to je ves point. tip se je vrgel sam in ga ni podrl udarec pepeja, tudi če se ga je ta res dotaknil, ker če bi pepe res priletel v alvesovo nogo ne verjamem, da bi alves tisto tekmo lahko še igral. alves se je vrgel sam. to je dejstvo. in sodnik je potem na tej osnovi očitno ocenil, da je bil prekršek tako hud, da je tudi za rdeč karton. če se alves ne bi vrgel in bi se obnašal po moško, ta prekršek sploh ne bi zgledal tako dramatično. morda bi ga sodnik celo spregledal. pa nisem navijač reala, da ne bo pomote.

    Zapisal mnd
  20. 30.04.2011 @ 14:45

    @mnd

    Kako naj s tabo resno komuniciram, če gledaš napačne posnetke??

    Če vidiš psnetek, kjer se Pepe ni dotaknil Alvesa, gledaš fake, montažo, razumeš?

    http://www.youtube.com/user/TheDMaNIZiLLNaSTy#p/a/f/0/h8U6D1dMq7o

    Zapisal David
  21. 30.04.2011 @ 15:54

    ha ha, david. na tistem linku tip analizira tale posnetek:

    http://www.youtube.com/watch?v=QaBlMTUcI44

    in v bistvu dokazuje, da je posnetek, ki ga analizira fake. torej, posnetek, kjer se pepe kao dotakne alvesa je FAKE, ker je noga pepeta podaljšana tako, da se kao dotakne alvesa. pravi je pa tale:

    http://www.youtube.com/watch?v=g7f-uab–84

    za analizo pa si poglej še tole, kjer so posnetki različnih tv postaj, na koncu pa spet tisti fake posnetek, ki je zate kao originalen:

    http://www.youtube.com/watch?v=qYxqWPiZp6E

    torej, na posnetku, ki si ga linkal je pokazano, kako so na youtube dali fake posnetek, na katerem se pepe kao alveza dotakne. na originalnem se ga pa ne. saj sem ti že v prejšnejm komentarju povedal, pa ne bodi tako naiven, da verjameš kar enemu posnetku, ki ga nekdo XY prilepi na youtube. a si ti res nor, da si predstavljaš, da bojo šle neke resne tv hiše predelovat posnetke?! pa saj bi jih potem barcelona komot tožila za težke miljone. tv hiše imajo pa ja neko odgovornost, na youtube pa lahko vsak pepček prilepi kar hoče, pa mu noben nič ne more.

    Zapisal mnd
  22. 1.05.2011 @ 00:32

    mnd; očitno imava podobne poglede na sve skupaj, predvsem na prepogosto sodniško naklonjenost/pomoč Barceloni, ki je do nekaterih lovorik ,dejansko prišla tudi z obilno sodniško pomočjo. Rad bi verjel da je samo naključje ….

    Kot sem že zapisal v enem od prejšnih komentarjev, je sedaj idealna priložnost za obračun s prevaranti/simulanti in UEFA bi morala na podlagi video posnetkov kaznovati vse igralce, ki so se posluževali tega. Vendar jih ne bo, kot tudi sodnik ni kaznoval z rumenim kartonom nobenega igralca Barcelone, ki je sugestiral kaj naj stori, mahal z rokami, ga vlekel za rokav itd, čeprav je bilo glede tega navodilo sodniške zveze, jasno.

    Tudi glede avtentičnosti posnetkov, se mi zdi, da so tisti, kjer ne pride do kontakta originalni, saj so bili ti na voljo, že takoj po tekmi, na skoraj vseh TV postajah in ne samo na španski, tile drugi kjer pride do kontakta pa so se pojavili naknadno ….

    Zapisal izmisljeni
  23. 1.05.2011 @ 00:40

    david, menim, da si le nekoliko preveč navijaško nastrojen in svetujem, da še enkrat preveriš izvore obeh variant, pa ti bo jasno kaj je original in kaj montaža.

    Kar se tiče zapisov o sodniških naklonjenostih Barceloni je tukaj še en dokaz več oz. posnetek s finalne tekme španskega pokala, kjer Busquets štarta na Alonsa in za to ne dobi niti rumenega kartona. Verjami, ni montaža.

    klik TUKAJ.

    Zapisal izmisljeni
  24. 4.05.2011 @ 09:25

    [...] Real – Barcelona [...]

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !