Zapisal izmisljeni | 25.04.2011 - 20:40 - Kategorije: Potovanja

Sobota, 27.3.2010

Pot se je začela s težavo najti taxi, konkretno taksista, ki bi bil pripravljen voziti do letališča Suvernabhumi, saj so prihajale novie o zastojih, prometnem kolapsu, zaradi obsežnih demonstracij. A vedno se najde nekdo in tudi tokrat se je našel prijeten možakar, ki se je bil pripravljen, za dobro plačilo, pognati v neznano. Za 400 Bathov/ okoli 9 eurov, kar je za njihov standard lep kupček denarja, je približno 36 kilometrov dolgo pot odvozil v dobri uri in na koncu sva bila zadovoljna, da sva le prišla do željenega cilja, saj smo zaradi demonstrantov kar nekajkrat spreminjali smer in vztrajnost taksista se je izplačala.

Sledil je check-in, Red bull za 10 Bathov, kar je okoli 2o centov, pa računajte kolikokrat ga preplačamo pri nas. K sreči je veliko letališče tudi zanimivo in dve urici sta minili kot bi trenil, ob 16.50 uri pa smo s Thai airways poleteli proti Dubaju. Po osmih urah komfortnega leta, smo ob 00.50 uri oz. po lokalnem času ob 21.50 uri pristali v Dubaju, kjer naj bi naju čakal počitek do 16.30 naslednjega dne. Prijazna gospodična Fly emirates letalskega prevoznika nama je povedala, da imajo ob 8.30 dva prosta mesta in seveda sva sprejela pnudbo oz. najin čakalni čas skrajšala z 18 ur in pol na 10 in pol. Fly Emirates, thx.

Dubajskega letališča si pri prvem postanku oz. potovanju v Bangkok, nisva uspela prav nič ogledati, zato pa sva imela sedaj toliko več časa. Parkirani Ferrari v avli kot nagradna igra pove vse o standardu, o primerjavi z našimi Citroenči, Opelčki in ostalimi mini vozili v trgovskih centrih pa nima smisla nadaljevati. Kar se tiče cen sva bila pozitivno presenečena, saj sva pričakovala drago vodo, a se je izkazalo, da je cenejša kot pri nas, zaradi česar sva se nekoliko osvežila, nato pa med kopico arabcev v svojih tradicionalnih oblačilih le našla dva ležalnika in tako kot večina jutro dočakala v spalnem delu avle.

Nedelja, 28.3.2011

Budilka na telefonu je zavibrirala in ob odprtju oči sem videl ves ta vrvež, kjer se tržnica ne razlikuje dosti od letališča. Tile arabci pa so posrečeni, sem si misli, ko sem šel do WCja mimo molilnice pred katero je bilo najmanj 100 parov čevljev, številki primerne pa so bile tudi vonjave, zato sva bila kmalu na Starbucks zajtrku, za katerega sva odštela samo 5 eurov; voda, kava, 2x sirovi štrukelj + 2 cheeseburgerja iz bližnjega kioska.

fly

Ob 7.20 uri sva se vkrcala na opevani Fly Emirates avion, ki se je od tal odlepil, po lokalnem času, ob 8.30 uri, v Munchenu pa pristal ob 15.15 uri oz. 13.15 uri po lokalnem času. Vreme je bilo veliko boljše kot takrat ko sva odhajala in letališki bus naju je zapeljal do že odtajanega avtomobilčka. Parkirnina za čas dousta je znašala 71 eurov in po plačilu te sva že drvela proti Sloveniji.

Okoli 18. ure sva se ustavila v osrčju Gorenjske regije, v Naklem pri Kranju, kjer imajo v Boleru odlične porcije in ob nadevanih kalamarih, sva lahko pričela delati načrte za naslednji dopust, hkrati pa že obujati spomine na pravkar zaključenega.

Zapis je bil objavljen 25.04.2011 ob 20:40 in je shranjen pod Potovanja. Komentarjem lahko sledite z RSS 2.0 virom. Lahko komentirate, ali pustite trackback s svoje strani.