Zapisal izmisljeni | 23.04.2011 - 19:15 - Kategorije: Potovanja

Sobota, 20.3.2011

Naslednje jutro, torej v soboto, sva si privoščila zajtrk in se podala na raziskovanje otoka,pri čemer sva seveda uporabljala skuter. Najprej sva se odpeljala do templja Velikega Bude oz. Big Budhe, kjer je bilo nekaj prodajalk suvenirjev, oz. lanenih/tradicionalnih srajic in ostalih ročno izdelanih stvari. Priznam, da je tempelj izgledal atraktivno, na robu obale, s čudovitim razgledom naokoli a kaj bi dolgovezil, spodaj je slika.

bigbudha

Sledilo je plavanje, pa vožnja proti vzhodni obali, kjer sta turistično razvpiti plaži Hat Chewang in Hat Lamai, ki meni osebno nista bili preveč všeč, preveč turistični, čeprav nikakor natrpani, a občutek na tej plaži je takšen kot na vsaki drugi. Zato sva se po krajših postanikih odpravila proti jugu, konkretno mimo mesteca Ban Tha Po, kjer se nahaja Wat Khunaram oz. mumificirani duhovnik. Ta naj bi zmeditiral do smrti in v takšnem položaju naj bi se ohranil do današnjega dne. Prav fascinantno, kot bi dejali v eni knjigi, je stati ob več desetletij ohranjenem truplu.

monk

Sledil je še ogled Namuang falls oz. slapov za katere sem mislil, da bodo veličastni, a gre za turistični nateg, malo višji slapič, ki se skrije pred večino lokalnih slapov, in čeprav lep, me je razočaral. Check it.

falls

A nič zato, izlet je bil dober, vreme super, veter v laseh, motor brezhiben in na poti proti bungalovu sva se ustavila še na nočni tržnici Chewang.

Nedelja, 21.3.2010

Naslednji dan sva sklenila, da ostaneva na otoku še kakšen dan, si poiščeva udobno sobo in ne seliva več kar pomeni, da odpade ogled Ko Phangana in otočka Ko Tao, ki sta v bližini oz. nad Ko Samuijem. Zapustila sva bungalov Samui Mermaid Resorta in v bližini našla Samui Home and Resort. Izjemni bungalovi, za 1300 Bathov oz. kar blizu 30 eurov, so bili dokončni/kraljevi izbor, samo jednom se živi, dva izjemna bazena obdana s cvetjem in bungalovi v katerih si se res počutil kraljevsko, so bili vredni tega denarja po nočitvah v takšnih in drugačnih sobah pa so bili prava osvežitev. Za kosilo v tem kompleksu sva plačala 240 Bathov, približno 5,5 eura, pri tem pa dobila dva piščanca, dve tunini solati, pijačo in sladici za povrh. Dan sva preležala ob bazenih v katerih sva se namakala in ležernost je po dnevih selitev in potovanj prav prijala, že naslednji dan pa sva bila spet v starih tirnicah, torej na motorju, po otoku gor in dol, levo – desno. Še praj sva se zvečer odšla v angleški pub Premier sports bar, kjer sva si v direktnem prenosu ogledala derbi med Manchester Unitedom in Liverpoolom, ob zmagi naših z 2-1, pa je bil večer še toliko lepši. Korejski turisti so častili ob navdušenju, da je zadel njihov Ji Sung Park, mladoletne prostitutke/spremljevalke so se hihitale in osvajale, karaoke so bile v polnem teku, Tiger beer pa je kar tekel, čeprav nisem ljubitelj piva.

Ponedeljek, 22.3.2010

Naslednji dan sva prevozila otok po dolgem in počez, Chewang, Lamai, Hua Thanon, Bang Kao, Thong Krut, Taling Ngam, Lipa Noi, Nathon Mae Nam itd, torej v smeri urinega kazalca okoli celotnega otoka, ki ima južni del še kot bi se čas ustavil nekje v 70-ih. Tipične tajske vasice, s precejšnim številom ubogih kolib, rajse/osamljene plaže, ki pa imajo to pomankljivost, da se voda spušča izredno počasi in lahko greš kilometer globoko pa ne moreš zaplavati ….

bangkao

Pozno popoldne in večer sva, utrujena od klatenja, preživela ob bazenu, zvečer pa še zadnjič odšla na večerno vožnjo z motorjem, vplačala karti za povratek z otoka do Surat Thanija, ki je zanimivo, stal več kot na otok. Prijazni tajec je povedal, da je to zato ker turisti lahko izbirajo ali bodo prišli na otok ali ne, z otoka pa morajo, slej ko prej. Dobra logika, ja, odštela sva 1000 Bathov/slabih 23 eurov za celotno pot od hotela do aviona in odšla v noč, pri čemer sva si privoščila še ulične palačinke, za katere je potrebno odšteti 40 Bathov, nekaj manj kot euro.

Torek, 23.3.2010

Po bujenju sva obiskala lokalno tržnico, kjer je sadje po res bagatelni ceni, napolnjena s svežimi vitamini pa sva dopoldne preživela v naselju ob enem od obeh bazenov, se nato hitro napakirala, privoščila še zadnji obrok na tem otoku, konkretno obilno kosilo in okoli 13.00 ure odšla naproti novi destinaciji.

Zemljevid otoka:

kosamui

Ko Samui je eden od treh glavnih otočkov nad Surat Thanijem, pri čemer sta druga dva še Ko Phangan in Ko Tao, in če je Ko Phangan znan predvsem po Full moon partyu oz. zabavah ob polni luni, Ko Tao pa kot potapljaški raj, je Ko Samui nekakšen tajski kompromis, kjer najdeš vsega po malo in menim, da z bivanjem na tem otoku ujameš večino thai-styla. Ima samo 51 kilometrov asfaltiranih cest, pri čemer je na najširši svoji točki širok 25 kilometrov, a to so že podatki dosegljivi na Wikipediji, tako da, do naslednjič le še filmič o lokalnem nogometnem klubu TUKAJ.

Zapis je bil objavljen 23.04.2011 ob 19:15 in je shranjen pod Potovanja. Komentarjem lahko sledite z RSS 2.0 virom. Lahko komentirate, ali pustite trackback s svoje strani.

« || »

2 komentarjev

1. 24.04.2011 @ 10:26

škoda, da sta izpustila koh tao. to je poleg chiang maia moj daleč najljubši plac na tajskem in če grem še kdaj tja, bom šla samo še na koh tao. no ja, razen če ga niso v tem času že čisto pokvarili turisti…

Zapisal frue
  2. 24.04.2011 @ 21:31

nekako se nama ni dalo spet selit, ja, čeprav je škoda za vsak zamujen kraj ….

mogoče se pa še kdaj vrnem tja, čeprav je še toliko držav/krajev za obiskat ….